granitdobrzany.pl

Rolnictwo a zdrowie

Rolnictwo a zdrowie

Czy jesteś $ 500M + globalną firmą na dojrzałym rynku, albo małe starcie próbuje zaistnieć na rynku, marketing i wydatki reklamowe muszą być starannie zaplanowane i dokładnie śledzone. Z mojego doświadczenia wynika, byłego odbywa + 90% czasu i śledzenie odbywa się prawie 0% czasu.

Jednak dla większości firm, istnieje kilka dolarów dostępne tracić na niepewnych i nierentownych przedsięwzięć oraz reklamy radiowej w szczególności są często wprowadzane do tej kategorii. Dlaczego to?

reklama radiowa jest często niezrozumiany i kiedy jest ona wykorzystywana, nie jest często śledzone poprawnie, a zatem zakłada nie być generator dochodów. Ale dla wielu firm, jest najlepszym medium do generowania nowego biznesu.

Radio jest stabilny, osobiste i ma średnio sześciu systemów dystrybucyjnych (zestawy) w każdym gospodarstwie domowym.

Osiąga 99 procent ludzi każdego tygodnia. Słychać jednocześnie robić coś innego. To w większości miejsc pracy, większość domów i prawie wszystkich samochodów. Gdy prawidłowo wykonane, radio jest opłacalne i daje doskonałe rezultaty dla reklamodawców.

Jeśli było zwrócić się do grupy najlepszych agencji reklamowej stworzyć ostateczny czynnik, wierzę, że mówią, co następuje:

„Ostatecznym średnio będzie z wszystkich ludzi, przez cały czas. To nie byłoby w stanie uciec od niego. To ma wiele form dystrybucji, tak by nieustannie się wokół nich. Byłoby utworzyć osobistą . połączenie z nimi To zawsze będzie z nimi, kiedy oni chcieli go, że nigdy nie trzeba wychodzić z siebie, aby dostać „.

Kablowa, telewizor, print, direct mail, usługi billboardy i on-line, mogą nie spełniać wszystkich wyżej wymienionych wymogów. Ale radio może i robi.

Oto „musi dos” osiem do udanej kampanii reklamowej radia, a słowo o tym, co nie działa:

Artykuł dzięki: